Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard bestond dinsdag 22 maart op de kop af tien jaar. Een mooie mijlpaal die werd gevierd met een druk bezochte bijeenkomst in de grote zaal van feestcentrum Amicitia te Lekkerkerk.

Het was een pracht middag op met alle deelnemers, begeleiders, vrijwilligers en partners van SDK. De bijeenkomst was extra bijzonder omdat het vanwege alle corona-maatregelen ruim twee jaar geleden was dat iedereen elkaar weer live kon ontmoeten. Voor iedereen was er een hapje en een drankje en Arjenne Timmer – oprichter en directeur van SDK- hield een toespraak waarin ze de dagbestedingsdeelnemers van het eerste uur – Jet, Jeroen, Sybren en Marco- extra in het zonnetje gezet en iedereen bedankte voor al het mooie werk van de tien jaar en de enthousiaste inzet voor de stichting.

Na de toespraak was het tijd om weer verder bij te praten voor alle aanwezigen. Na afloop was iedereen het er over eens: het was een topmiddag geweest. Met z’n allen, want zó werkt SDK!