Ster Fietsen is de komende vier jaar bussponsor van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. dat betekent dat de sticker van het Lekkerkerkse bedrijf binnenkort op één van de personenbussen van onze stichting zal prijken. Daar zijn we uiteraard bijzonder blij mee.

Het was onze chauffeur Bas die Ster Fietsen-eigenaar Ruud Sterrenburg benaderde om SDK te gaan ondersteunen. “Toen het verzoek kwam hoefde mijn vrouw Ina en ik daar niet lang over na te denken”, glimlacht Ruud Sterrenburg. “Dagbesteding voor menen met een verstandelijke beperking is zo enorm belangrijk, omdat de deelnemers daarmee midden in de maatschappij kunnen functioneren. Dat spreekt ons erg aan.”

In Lekkerkerk en de Krimpenerwaard geldt Ster Fietsen als een begrip. Dat heeft alles te maken met de vriendelijke en servicebewuste manier waarop Ruud Sterrenburg. Geen moeite is hem teveel om het zijn klanten naar de zin te maken. Daarnaast biedt de winkel aan de Burgemeester van der Willigenstraat in Lekkerkerk een breed assortiment in fietsen en fietsbenodigdheden. Van kinderfiets, tot e-bike alles wat daartussen zit: Ster Fietsen hééft het! Ook de haal- en brengservice geldt als een mooi pluspunt. Daarnaast kun je bij  Ster Fietsen je fiets vakkundig laten onderhouden of repareren zodat je tweewieler in goede conditie blijft .

Ster Fietsen is merkdealer van:

Alpina – Batavus – Cortina – Dahon – Gazelle – Kawasaki – Rock Machine

Voor meer informatie én de webshop: kijk op www.ster-fietsen.nl