Het logo van Plus van der Vlist uit Bergambacht prijkt nog deze zomer op één van de personenbussen van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. Onlangs plaatste Ernst van der Vlist, eigenaar van de Bergambachtse supermarkt, zijn handtekening onder een driejarige overeenkomst.

“Met veel plezier”, glimlacht de Bergambachtse ondernemer., “ik vind het niet alleen belangrijk dat mensen met een verstandelijke beperking met hun dagbesteding midden in de maatschappij staan, hst is ook van groot belang dat ze veilig van hun woning naar hun werkplek en weer terug vervoerd worden. Als wij daar in de vorm van sponsoring een bijdrage aan kunnen leveren, doen we dat graag!”

Plus van der Vlist is een echt familiebedrijf. De vader van Ernst van der Vlist begon de zaak ooit. ‘Junior’ ontwikkelde het bedrijf verder tot de full-service supermarkt die het nu is. Na een grondige verbouwing van afgelopen jaar geldt de winkel als een ‘pareltje’ in de Krimpenerwaard en is de klantbeleving er maximaal. Kortom: een pracht zaak! En… een fijne nieuwe sponsor voor SDK!