Mooi, leuk en gaaf bericht voor al onze dagbestedingsdeelnemers!!! We gaan weer een talentenjacht houden! Dit keer doen we het online! En jij kunt meedoen!

Zingen, dansen, muziek maken, een gedicht voordragen, je hobby laten zien, een taart bakken of een schilderij maken……Met een groepje of alleen …..Alles kan en mag! Vraag op je locatie, of aan je ouders, of op je woning of ze een filmpje van kunnen maken van jouw talent. Je kunt het filmpje zelf aankondigen of je laat het een ander doen.

Let op:

–      Als je met meerdere mensen iets opneemt: houd je aan de 1 ½ meter afstand

–      Het filmpje mag maximaal 4 minuten lang zijn

–      Je inzending/filmpje graag vóór woensdag 17 februari mailen naar:   watisjemail@gmail.com . onderwerp:  Talentenjacht SDK 2021. Ook graag in het mailtje

vermelden van welke locatie het filmpje afkomstig is en welke mensen er in beeld zijn.

Verzin ook een titel voor je inzending (bijvoorbeeld : liedje of taartbakkampioen, etc.)

Onze chauffeur Bart gaat al die filmpjes aan elkaar maken zodat we uiteindelijk ALLEMAAL  naar elkaars talenten kunnen kijken. Het wordt waarschijnlijk een (beveiligde) you.tube film.

Een echte jury gaat jullie talenten ook bekijken, dus er kunnen  ook  prijzen gewonnen worden!

Heel veel succes met het bedenken, oefenen en opnemen! We verheugen ons nu al op jullie inzendingen!

Veel plezier en groeten van  de Cliëntenraad, Bart en Arjenne