Het is inmiddels uitgegroeid tot een mooie traditie: onze jaarlijkse actie voor een goed doel. Dit keer werd door onze deelnemers én de cliëntenraad gekozen om geld in te zamelen voor Stichting Ambulancewens, een organisatie die voor mensen die erg ziek zijn droomwensen in vervulling laat gaan.

Op al onze locaties is van harte meegewerkt aan de actie en werden de leukste activiteiten ontwikkeld, waaronder de verkoop van koekjes, kaneelbrood en taarten, statiegeldflessen inzamelen, de verkoop van schilderijen, een loterij en een veiling tot en met het wassen van auto’s, de verkoop van zelfgemaakte kaarsen en het beschikbaar stellen van de fooienpot. Na flink wat telwerk kwamen we tot een prachtige totaalopbrengst: 4653,90 euro!!! De bijbehorende cheque gaan we binnenkort overhandigen aan Stichting Ambulancewens. We zijn supertrots op alle deelnemers, begeleiders en vrijwilligers die zich zo geweldig hebben ingezet voor onze SDK Goede Doelen Week!