Wie door de Krimpenerwaard rijdt komt regelmatig een heel bijzondere ‘dagbestedingsbus’ tegen. De ene helft van deze VW-transporter telt stickers van verschillende sponsors, de andere helft is helemaal ‘gewrapt’ in de stijl van De Haay Bouwwerken!

“Ik ben drie jaar geleden met Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard in zee gegaan, omdat ik het niet alleen een sympathieke organisatie vind, maar vooral een heel nuttige”, zegt directeur Kees-Jan de Haay. “Het is zo belangrijk dat ook mensen met een verstandelijke beperking midden in de maatschappij kunnen staan en zich kunnen ontwikkelen. We dragen er graag een steentje aan bij om dat mogelijk te blijven maken.”

De loftuitingen klinken Arjenne Timmer, directeur van SDK als muziek in de oren. Nóg blijer wordt ze met de contractverlenging van De Haay Bouwwerken. De Lekkerkerkse onderneming tekende voor drie jaar bij! “Deze sponsoring is zó welkom”, zegt ze. “Veel bedrijven hebben het zwaar in deze coronatijd, dat geldt ook voor onze stichting. Je moet echt elk dubbeltje omdraaien om de boel te laten draaien. Wat is er dan fijner dat er bedrijven zijn die onze stichting willen steunen. Alleen daarom al bedank ik namens alle deelnemers en medewerkers De Haay Bouwwerken voor het vertrouwen!”