Je krijgt bij ons de ruimte!

Werken bij Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard bezorgt je plezier en voldoening. En dat heeft alles te maken met onze verstandelijk beperkte deelnemers én de vrijheid en zelfstandigheid die je als begeleider/begeleidster ervaart in je baan! Je prettige collega’s maken het plaatje compleet! Kortom: SDK biedt je volop de gelegenheid om te doen waar je goed in bent: met mensen bezig zijn en ze een fijne en zinvolle dagbesteding te bezorgen. Kortom: je krijgt bij ons de ruimte!

Voor onze locatie QuaWonen in Bergambacht zoeken we een begeleider/begeleidster voor 16 uur per week (maandag en dinsdag van 08.30 uur tot 16.30 uur).

Je werkzaamheden: het begeleiden van onze deelnemers bij het bereiden van de lunch voor de
medewerkers van woningcorporatie QuaWonen, het met elkaar bijhouden van de bedrijfskantine, de kitchenettes en de koffieapparaten. Ook bakken we vanuit de bedrijfskantine taarten op bestelling. Verder ben je verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van zorgplan en verslaggeving van deelnemers.

Heb je belangstelling voor deze veelzijdige baan en ben je in het bezit van een relevant diploma?
Solliciteer dan snel en stuur een mail met cv naar arjenne.stgkrimpenerwaard@gmail.com. Ook
herintreders zijn van harte welkom. Voor meer informatie: 06-28682464.