Vermeulen Autoschade uit Krimpen aan de Lek is een driejarige verbintenis aangegaan als bussponsor van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. “De voorbije jaren onderhielden we al een warme band met SDK”, vertelt directeur Kees Vermeulen.

“Een prachtige regionale organisatie die mensen met een verstandelijke dagbesteding via achttien projecten in onze regio zinvolle en leuke dagbesteding bezorgt in onder meer horeca, zorg en groen. Bij de viering van ons 25-jarig bedrijfsjubileum schakelden we SDK in om met haar deelnemers de bediening van onze gasten ter hand te nemen. We bewaren daar mooie herinneringen aan. Ook betrokken we SDK bij verschillende acties, zoals onlangs de voorjaarsattenties die klanten meekregen na schadeherstel van hun auto. Vanaf deze zomer is de band tussen Vermeulen Autoschade ook terug te zien op drie personenbusjes waarmee de dagbestedingsdeelnemers van hun woning naar de projecten worden vervoerd. We zijn daarvoor met veel plezier een driejarige overeenkomst aangegaan.”

Onlangs plaatsten Kees  Vermeulen en dagbestedingsdeelnemer én Vermeulen Autoschade-fan Jeroen Timmer hun handtekeningen onder het contract. Zowel Kees als Jeroen zijn trots op de deal!