Super trots zijn we op het binnenhalen van Sluyk Keukens en Badkamers als nieuwe bussponsor. Het bedrijf van Nico Sluyk komt met een sticker op liefst vijf bussen van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard te staan.

Dat Nico Sluyk een warm hart toedraagt aan SDK in het algemeen en mensen met een verstandelijke beperking in het bijzonder, wisten we al jaren. Vraag het maar aan de deelnemers van ons in zijn bedrijfspand gevestigde kringloopwinkel Bij Nico Boven. “Ik hoefde niet lang na te denken toen mij het verzoek gedaan werd om de bussen mee te sponsoren,” zegt Nico Sluyk. “Goed en betrouwbaar vervoer is heel belangrijk om de deelnemers veilig van hun woning naar hun werk en weer terug te rijden. Bovendien vind ik het prachtig dat SDK zoveel mooie projecten heeft en een grote groep mensen met een beperking daar zoveel plezier aan beleeft. Wat is er nu mooier om dat te ondersteunen!”

Overigens is het zeer de moeite om eens bij Sluyk aan de Van Markenstraat 16 binnen te lopen. In de doe-het-zelf winkel vind je werkelijk álles wat je nodig hebt om te klussen, te tuinieren of te verbouwen. Daarnaast beschikt de zaak over een zeer uitgebreide afdeling ‘huishoudelijk’ en staat Sluyk bekend om zijn uitstekende service. Naast het doe-het-zelf pand bevindt zich Sluyk Keukens en Badkamers waar je niet alleen terecht kunt voor alle types keukens, sanitair, zonwering,  kastenwanden en schuifdeuren in vele prijsklassen, maar ook nog eens voortreffelijk en eerlijk geadviseerd wordt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Nico Sluyk en zijn medewerkers op een grote en trouwe klantenkring mogen rekenen!