0

De gedeeltelijke lockdown die het kabinet heeft ingesteld om het corona-virus in te perken heeft voor onze horecalocaties uiteraard zijn gevolgen. We mogen geen gasten meer ontvangen. Dat wil echter niet zeggen dat we de komende tijd met de armen over elkaar gaan zitten. Integendeel! Al onze horecaprojecten blijven draaien, waarbij we natuurlijk hopen op jullie ondersteuning!

Met Huisje van de Zeeuw, Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen, Lunchroom De Heerlijkheid van Ouderkerk, Lunchen bij Springer en Café En Suite zijn we inmiddels gestart met afhaal- én bezorgcatering, waarbij je de lekkerste coffee-to-go en de heerlijkste lunchgerechten kunt bestellen én op een af te spreken moment kan afhalen of laten bezorgen.

We hopen dat je als vriend en/of volger van Dagbesteding Krimpenerwaard regelmatig gebruik gaat maken van deze service. Je helpt er onze deelnemers én onze horecavrienden enorm mee. Want: de deelnemers blijven letterlijk en figuurlijk ‘lekker’ bezig en onze zo gewaardeerde horecapartners kunnen jouw support in deze barre tijden heel goed gebruiken. ‘Samen helpen we elkaar’ is daarbij ons motto!

Bestellen kan op de volgende manieren:

Het Kwartier Stolwijk: 0182-860136 (dinsdag en donderdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur) (bestellen, afhalen en bezorgen)

Huisje van de Zeeuw: 0180-669761 (maandag t/m vrijdag van 09.00-16.00 uur) of reserveringen@huisjevandezeeuw.nl

Lunchroom De Heerlijkheid van Ouderkerk: 0180-396800 (maandag t/m zaterdag van 09.00-16.00 uur) of bestellingheerlijkheid@gmail.com

Café en Suite: 0180-358116 (dinsdag t/m zaterdag van 09.00-16.00 uur) of www.cafeensuite.nl/togo , op zaterdag ook ontbijt-bezorgservice

Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen: 0182-351300 (dinsdag tot en met zaterdag) of reserveringen@pannenkoekenrestaurantonderdemolen.nl (graag vóór 17.00 uur)

Lunchen bij Springer: 0182-320690 (dinsdag tot en met zaterdag 10.00-15.30 uur) of reserveren via www.brasseriespringer.nl

Onze buurtkamers Parkrand en Prinsessenpark (beide in Krimpen aan den IJssel) zijn inmiddels ook weer begonnen met het bezorgen van maaltijden aan de bewoners in hun verzorgingsgebied. Daarnaast is ons Molenwinkeltje in Bergambacht (Molenlaan 14) van dinsdag tot en met vrijdag geopend van 10.30 uur tot 15.00 uur. Je kunt er terecht voor ambachtelijk meel en diverse cakemixen, heerlijke streekproducten, leuke cadeautjes en nog veel meer! Enneh…. een groot deel van de opbrengst komt ten goede aan SDK!