13 Mrt 2018

Rabobank Clubkas Campagne: stem op ons!

0 Reacties

Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne! Stem je op ons?

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 27 maart t/m dinsdag 10 april brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal één stem op dezelfde vereniging mag worden uitgebracht.

Let op: alleen leden van Rabobank Krimpenerwaard mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan hij/zij lid worden. Alle klanten die uiterlijk op 14 februari 2018 lid zijn van onze bank ontvangen automatisch een stemcode om te kunnen stemmen. Het lidmaatschap aanvragen kan via www.rabobank.nl/leden.

Op de website www.rabobankkrimpenerwaard.nl lees je meer over de Rabobank Clubkas Campagne. Een overzicht van de meest gestelde vragen inclusief antwoorden vind je via de website www.clubkascampagne.nl/krimpenerwaard/inschrijven.

CC VerfrissingRABOOR012-FB-Header

[begin]