04 Jul 2018

Ons nieuwste project: Lunchroom De Heerlijkheid!

0 Reacties

We zijn ongelooflijk trots op ons nieuwste project: Lunchroom De Heerlijkheid van Ouderkerk. Op vrijdag 8 juni zijn we voor het eerst open gegaan na een verbouwing van  slechts drie weken!

Voor wie De Heerlijkheid binnen wandelt kan nauwelijks geloven dat er in korte tijd zoveel gebeurd is! De zaak oogt trendy en fris en is van alle gemakken voorzien. De inrichting van het pand is ontworpen verzorgd door Geraldine van der Kraan. Ook onze deelnemers hebben hard gewerkt om het meubilair een tiptop uitstraling te geven. Geraldine’s man Henk nam de verbouwing voor zijn rekening: een forse klus, waarbij hij voor wat betreft het sanitair werd bijgestaan door JDU Installatiebedrijf, dat een flink deel sponsorde!

Eenzelfde vorm van supprt ontvingen we van Tink Communicatie, waarvan eigenaar Harm-Jan Eikelenboom kosteloos het ‘Heerlijkheid’-logo ontwierp en de website www.deheerlijkheidvanouderkerk.nl voor ons maakte.

Alle fantastische inzet van deze mensen én onze begeleiders hadden één belangrijk doel: ervoor zorgen dat de dagbestedingsdeelnemers met een grote glimlach op hun nieuwe plek aan de slag konden. Dat is gelukt en daar zijn we super trots op en dankbaar voor!

Met de start van De Heerlijkheid van Ouderkerk én de verhuizing van de deelnemers en begeleiders kwam meteen ook een einde aan onze samenwerking met Stichting Cultuurhuis in Krimpen aan de Lek. We hebben een aantal mooie jaren mogen beleven op die locatie, maar met de komst van de nieuwe exploitant van het horecagedeelte werd die situatie spijtig genoeg anders. Men zag voortaan slechts een beperkte rol voor onze deelnemers weggelegd in de lunchroom; een insteek die niet past bij wat onze stichting voorstaat. Afscheid nemen was daarom de enige optie.

We zijn blij dat we nu weer vooruit kunnen kijken en zien u graag in onze nieuwste aanwinst in hartje Ouderkerk aan den IJssel, op werkdagen geopend van 10.00 tot 16.00 uur voor een heerlijk kopje koffie of verse thee met wat lekkers erbij, een zalige lunch of een gezellige high-tea. Reserveren is verstandig. Dat kan op 0180-396800

Overigens hebben we ook het plan om op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur open te gaan met De Heerlijkheid. Dagbestedingsdeelnemers met horeca-ervaring zijn van harte welkom om zich op te geven om dan te komen werken. De zaterdagen waarop je in De Heerlijkheid wilt staan spreken we in overleg met jou af.

[begin]

Reageer!