0

Met de opening van ‘Lunchen bij Springer’ gaat een langgekoesterde wens van SDK in vervulling. Immers een locatie in Schoonhoven ontbrak nog op onze ‘menukaart’. Dankzij de fijne samenwerking met Springer-eigenaar Margot Boerefijn en de mensen om haar heen, kunnen we op 29 februari ons nieuwe project officieel openen. Wethouder Lavinja Sleeuwenhoek komt langs om dat feest met ons te vieren.

In de aanloop er naar toe is veel werk verzet. Niet alleen door de deelnemers en Margot en haar team, maar zeker ook door onze medewerkers, en dan met name Ariën en Mandy. Het was hen geen moeite te veel om de SDK-manier van werken te implementeren  binnen Springer. Het resultaat mag er zijn: we staan gesteld om vanaf 29 februari onze gasten te verwelkomen in de fraaie horecazaak aan de Opweg 2b in Schoonhoven. ‘Lunchen bij Springer’ is van dinsdag tot en met zaterdag geopend van 10.00 uur tot 15.30 uur. Zin om langs te komen voor een heerlijke kop koffie/thee met een lekkernij of te genieten van een ‘schilderachtige’ lunch? In dat geval is reserveren handig: 0182-320690 of info@brasseriespringer.nl.