15 Mei 2018

Loopevent voor onze Stichting!!!

0 Reacties

Een hardloopevent over 5 en 10 kilometer in de Krimpenerhout rondom de Surfplas tussen Krimpen aan den IJssel en Krimpen aan de Lek. Dat organiseert Tafelronde 165 op zaterdag 16 juni. De 10K2018 Run is ideaal voor iedereen die graag in een mooie omgeving de sportieve uitdaging wil aangaan.

Tafelronde 165, een serviceclub met leden tussen de 25 en 40 jaar,  tekent voor de organisatie. “Dit wordt de vijfde editie van de loop”, vertelt Martijn Nobel. “Het bijzonder aan het evenement is dat we altijd een koppeling maken naar een goed doel. In het verleden hebben we  we de opbrengst gedoneerd aan de Guusje Nederhorst Stichting, Stichting Het Vergeten Kind en Stichting Fair Chance uit Krimpen aan den IJssel en Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. Die laatste is ook dit jaar het goede doel.. Om de eenvoudige reden dat ze in onze regio geweldig goed werk doet door mensen met een verstandelijke beperking zinvolle en leuke dagbesteding biedt. Super positief! En prachtig om via ons evenement een donatie te kunnen doen.”

Sponsor
Ook Arjan Stevens is nauw betrokken bij de organisatie van de 10K2018 Run. “Ik heb me een jaar geleden We aangesloten bij Tafelronde 165. Geen moment spijt van gehad, want het is leuk om op te trekken met andere jonge mensen uit verschillende branches én bij te dragen aan de verschillend projecten. Vandaar dat ik me graag beschikbaar heb gesteld om mee te helpen om de 10K2018 Run tot een succes te maken. Uiteraard hopen we op veel enthousiaste deelnemers én een mooie opbrengst. Om die te stimuleren verkopen we verschillende sponsorpakketten voor bedrijven. Ook kun je ‘familiesponsor’ worden voor slechts 25 euro. Op onze website wwww.rt165.nl lees je er alles over.”

Surfplas
De 10K2018 Run op zaterdag 16 juni start om 11.00 uur. Locatie: surfplas Crimpenerhout naast de N210. Gekozen kan worden uit twee afstanden: 5 en 10 km. Voorinschrijven kan tot en met 15 juni via de website www.rt165.nl. Ook kunnen runners zich kort voor de race aanmelden. De 10K2018 is geschikt voor jong en oud én vooral ook erg gezellig!IMG_6820

[begin]

Reageer!