31 Aug 2017

KiKa-middag: ‘Iets doen voor een ander goed doel’

0 Reacties

IMG_5111

De ‘hele Krimpenerwaard’ is welkom op de KiKa-middag die de verstandelijk beperkte deelnemers van stichting Dagbesteding Krimpenerwaard op zaterdag 16 september van 14.00 tot 17.00 uur organiseren op sportpark Weydehoeck in Lekkerkerk.

“Het wordt een hele mooie middag”, zegt Annemieke de Voogd van der Straaten met pretlichtjes in haar ogen. “Met een sponsorloop waar iedereen zich voor kan inschrijven, allerlei leuke spelletjes, gezellige muziek en kraampjes waar je van alles kunt kopen. En natuurlijk is er ook te eten en te drinken. Alle twaalf projecten van de dagbesteding zijn aanwezig. Leuk hè! Ik verheug me er in ieder geval enorm op en hoop dat het héél druk wordt!”

Sponsorloop

Ook Jeroen Boudesteijn – voorzitter van de cliëntenraad- werkt mee aan de voorbereiding van de KiKa-happening. En natuurlijk komt de vriendelijke inwoner van Krimpen aan de Lek -ook wel bekend als één van de gezichten van lunchroom Huisje van de Zeeuw- ook zelf in actie op 16 september. “Ik doe mee aan de sponsorloop”, glimlacht hij. “Ik ben al druk bezig om sponsors te krijgen. Ik heb al een mooi lijstje hoor.”

Formulier

Stichting Dagbesteding heeft bewust gekozen om KiKa te ondersteunen, weten Annemieke en Jeroen. “Voor veel mensen en bedrijven in de Krimpenerwaard en daarbuiten zijn wíj een goed doel”, zegt Annemieke. “Al die hulp vinden we super fijn. Zo fijn dat we ook eens iets willen doen voor een ánder goed doel. We hebben de ruim honderd dagbestedingsdeelnemers vijf goede doelen voorgelegd waaruit ze mochten kiezen. Veruit de meesten kozen voor Kika. En nu gaan we proberen om op 16 september zoveel mogelijk geld op te halen en er een topmiddag van te maken! Iedereen mag meedoen aan de sponsorloop. Een formulier kun je krijgen door een mailtje te sturen naar sdk.kika@gmail.com. Het ingevulde formulier kun je op 16 september tijdens de KiKa middag tussen 13.30 uur en 14.25 uur  inleveren bij de sponsorloopkraam op sportpark Weydehoeck, Weidelaan 55 in Lekkerkerk.”

[begin]

Reageer!