Adesto is alweer een flink aantal jaren bussponsor van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. En daar komt weer minimaal drie jaar bij nu het verzekeringskantoor besloten heeft haar contract met drie jaar te verlengen. Ook Van Joolingen Bouw uit Stolwijk ondertekende een contract. We zijn blij met het vertrouwen van beide bedrijven!

Adesto is alweer een flink aantal jaren bussponsor van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard. En daar komt weer minimaal drie jaar bij nu het verzekeringskantoor besloten heeft haar contract met drie jaar te verlengen. SDK is enorm blij met deze support.

Adesto staat er al tientallen jaren om bekend dat het een uitstekende verzekering met optimale dekking en uitmuntende service voor een prettig lage premie voor haar klanten verzorgd. Hoewel het bedrijf  nagenoeg elke verzekeraar kan aanbieden, heeft men er juist voor gekozen dit niet te doen. Sterker nog, men heeft voor één verzekeraar gekozen: de Goudse verzekeringen, een bewezen betrouwbaar familiebedrijf met optimale verhouding tussen prijs en kwaliteit. Samen met de Adesto manier van werken levert dit veel voordeel op, dat direct ten goede aan de klant komt! Bovendien heeft u met Adesto altijd een team van experts aan uw zijde staan!

U kunt bij Adesto terecht voor de verzekering van uw: auto, motor, woonhuis, inboedel, aansprakelijkheid, rechtsbijstand, reis, caravan, huwelijk  en zorg. Meer weten? Kijk op www.adesto.nl of bel met  010-2681777.

Het in Stolwijk gevestigde familiebedrijf Van Joolingen Bouw maakt, levert en plaatst kunstwerk kozijnen, ramen en deuren, dakkapellen, serres en aanbouwen. Tevens zijn de vakmensen van Van Joolingen inzetbaar voor verbouwingen en timerwerkzaamheden.

Toen we Van Joolingen Bouw vroegen of men interesse had in het mee sponsoren van onze bussen, was men direct enthousiast. “We hebben een heel goed gevoel bij Stichting Dagbesteding én de deelnemers op de verschillende locaties”, zegt Anet de Jong namens de onderneming. “Daar willen we onze naam graag aan verbinden!”

Anet verbond wél één voorwaarde aan de sponsoring. “Ik wil dat dagbestedingdeelnemer Nienke het contract meeondertekent, want haar ken ik. Een lieve gezellige meid!” Na het signeren van de overeenkomst ten kantore van  Van Joolingen Bouw reden we naar Schoonhoven om daar ook de handtekening van Nienke te scoren. Dat gebeurde in Lunchen bij Springer, de locatie waar ze werkt.

Anet en Nienke: zeer bedankt! We wensen Van Joolingen Bouw een sponsorschap toe waar het bedrijf veel plezier aan beleeft!

Wie meer informatie wenst over de diensten en producten van Van Joolingen kan contact opnemen met 0182-342792, mailen naar info@joolingen.nl  of kijken op www.joolingen.nl.