Een wasmachine die het niet meer doet, een vaatwasser of koelkast met kuren? Een combimagnetron met een storing? Veel mensen krijgen te horen dat een reparatie ‘de moeite niet loont’ en dat de aankoop van een nieuw apparaat een betere keuze is. John Cronau bewijst  met zijn bedrijf John Witgoed dat repareren vaak nog wél mogelijk is! Niet voor niets heeft de Lekkerkerker in de Krimpenerwaard heel wat klanten die hij blij maakt met zijn technische kennis en kunde.

Fijn is ook dat John Witgoed zich heeft aangesloten bij de groep bedrijven die onze Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard omarmd. “Ik ben met plezier bussponsor geworden”, vertelt hij. “SDK doet heel veel goed werk. Daar verbind ik graag mijn naam aan.”

De populariteit van John Witgoed in de regio berust op een paar stevige fundamenten. De eerste: John Cronau’s onbetwiste vakmanschap en zijn gave om vrijwel elk witgoedprobleem voor zijn klanten op te lossen. Wat de mensen ook aanspreekt is dat hij volstrekt eerlijk is in zijn advisering, heel redelijke prijzen hanteert en zijn afspraken altijd nakomt. Voeg daarbij dat John Witgoed geen voorrijkosten berekent een het succes is verklaard!

Voor meer informatie: 0180-661142 of info@johnwitgoed.nl