Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard heeft een vacature van 16 uur bij haar locatie Stal Brand in Lekkerkerk. Een heerlijke ‘buitenbaan’ waarbij je een groep verstandelijk beperkte dagbestedingsdeelnemers begeleidt. De sfeer: prettig. Het werk: mooi. De voldoening: groot.

Daarnaast zoeken we voor onze Groengroep een medewerker m/v die voor 16 uur in de week het zwangerschapsverlof van een van onze collega’s wil waarnemen. Ook, deze functie,  waarbij je onze medewerkers begeleidt tijdens hun hovenierswerkzaamheden in de Krimpenerwaard, is baan voor echte ‘buitenmensen’ met hart voor onze doelgroep. Hoewel het hier gaat om een tijdelijke baan tot eind december 2021, behoort een verlengd contract tot de mogelijkheden. Ook kunnen beide banen eventueel gecombineerd worden.

Ben je in het bezit van een niveau 3 MBO-diploma of een ander relevant diploma, solliciteer dan snel bij Arjenne Timmer: 06-28682464 of arjenne.stgkrimpenerwaard@gmail.com.