Plus Vergeer uit Ouderkerk aan den IJssel is met Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard een sponsorovereenkomst aangegaan voor drie jaar. De bekende full-service supermarkt prijkt binnenkort met stickers op vijf bussen van onze stichting.

“Ik ben zeer vereerd dat we ons mogen verbinden aan ‘de dagbesteding’”, zegt Henk vergeer, eigenaar van Plus Vergeer. “De Stichting heeft in de regio een voortreffelijke naam. Zij biedt een grote groep mensen met een verstandelijke beperking de kans om op een volwaardige en mooie manier mee te doen in de maatschappij. Als ik alleen al hier in Ouderkerk kijk naar de projecten Geerestein en lunchroom De Heerlijkheid; dat is toch puur genieten! Ik merk ook binnen ons dorp dat de inwoners er heel enthousiast over zijn. Er zijn heel wat mensen die graag bij De Heerlijkheid een broodje komen halen. De gun-factor is dan ook groot.”

Plus Vergeer geldt als een zeer succesvolle supermarkt met klanten uit de hele Krimpenerwaard. “Onze kracht is dat we tussen de mensen staan, deel uit maken van de gemeenschap”, zegt Henk Vergeer. “Dat doen we met vriendelijk en behulpzame medewerkers en een even breed als diep assortiment. Ook het feit dat we artikelen betrekken van lokale en regionale leveranciers en in de regio bezorgen, wordt gewaardeerd. SDK is ook vaste klant bij Plus Vergeer. “Ik zie regelmatig deelnemers en begeleiders in de zaak om bij ons de boodschappen te doen,”, glimlacht Henk Vergeer. “Dat maakt het extra fijn om nu iets terug te mogen doen in de vorm van bussponsoring.”