15 Jan 2015

Deelnemers gezocht voor onze nieuwe projecten

0 Reacties

Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard begint dit voorjaar met enkele nieuwe projecten waarop we mensen met een verstandelijke beperking kunnen plaatsen!

Zo gaan we van start met dagbesteding in centrum Geerestein te Ouderkerk aan den IJssel. Daar gaan we overdag van 09.00 – 16.00 uur de bediening doen van  de gasten en opruim- en schoonmaakklusjes. Daarnaast zijn we betrokken bij de maaltijdverstrekking. Heb je zin om je aan te melden, neem dan contact op met Arjenne Timmer, 06-28682464. Een afspraak is daarna snel gemaakt!

Ook in Het Kwartier te Stolwijk gaan we binnenkort starten met dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. We kunnen er vijf mensen plaatsen. Het werk bestaat uit het bedienen van de gasten, afruimen, afwassen, schoonmaken enzovoort. Uiteraard is er goede begeleiding aanwezig. Ook hier geldt: wil je je aanmelden of meer informatie, neem contact met ons op via 06-28682464.

[begin]

Reageer!