0

We zijn op zoek naar een begeleider (m/v) voor onze groengroep. Dit is een job van 16 uur per week waarbij je deelnemers met een verstandelijke beperking begeleidt bij hun werkzaamheden op verschillende groenvoorzieningslocaties in de Krimpenerwaard en op onze eigen moestuin. Een ideale baan voor iedereen die van het buitenleven houdt en affiniteit heeft met de doelgroep.

Ook voor ons project Stal Brand zoeken we een nieuwe begeleider (m/v). Hier gaat het om een baan van één dag per week. Je begeleidt in deze Lekkerkerkse pensionstal de deelnemers bij hun werkzaamheden op het terrein. En dat varieert van dierverzorging tot en met schoonmaak- , opruim- en aanveegwerk. Jij bent daarbij de stimulerende factor én de vraagbaak.

Ben je in het bezit bent van minimaal een relevant diploma niveau 3 of zit je in de eindfase van je opleiding Begeleider Specifieke Doelgroepen, neem dan contact met ons op. Ook mensen die willen herintreden zijn van harte welkom!

Wil je meer weten of solliciteren? Mail of bel dan naar arjenne.stgkrimpenerwaard@gmail.com of bel met 06-28682464