Met een ‘Goede Doelen Week’ van 20 tot en met 26 september willen de verstandelijk beperkte deelnemers van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard proberen zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Ambulancewens. Het motto: ‘het ene goede doel, steunt het andere!’Alle zeventien locaties van SDK doen met leuke publieksacties die geld in het laatje moeten brengen. Uiteraard kunnen we niet zonder jullie support! Dus doe mee en help ons Stichting Ambulancewens te helpen!

Onze locaties en wat ze gaan doen:

Groengroep (Lekkerkerk)

Onze Groengroep gaat in de Goede Doelen Week auto’s wassen voor Stichting Ambulance Wens. Je kunt van maandag 20 tot en met vrijdag 25 september tussen 09.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 uur en 15.00 uur een wasbeurt voor je auto reserveren à 5 euro. De volledige opbrengst gaat naar het goede doel! We hebben 20 minuten per auto gereserveerd. Reserveren kan via silvio@stgkrimpenmerwaard@gmail.com . Je krijgt daarna via de mail een bevestiging.

Huisje van de Zeeuw (Lekkerkerk)

Begeleiders, deelnemers en vrijwilligers van Huisje van de Zeeuw, hebben gezamenlijk om als inzamelingsactie te organiseren.

Een lot kost 2,50 euro. Wees er snel bij want er is maar een beperkt aantal loten beschikbaar!

Het team van ‘Het Huisje’ heeft al tal van Lekkerkerkse winkeliers bereid om een ​​leuke prijs te doneren voor onze actie.

We zijn vanaf maandag 13 september begonnen met de verkoop van de loten. Deze worden verkocht door de deelnemers die werken bij Huisje van de Zeeuw. De loten zijn ook te koop bij Huisje van de Zeeuw zelf op openingstijden van maandag t/m vrijdag 10.00 tot 16.00 uur.

De trekking van de prijzen gaat plaatsvinden op maandag 27 september en zal een dag later te zien zijn op onze facebook-pagina. Houd dus de Facebook-pagina van Het Huisje goed in de gaten.

Het Kwartier Stolwijk

In Het Kwartier in Stolwijk gaan we voor de Goede Doelen Week bakken bakken. Het is tijdens de actieweek van 20 tot en met 25 september tussen 10.00 en 15.00 uur mogelijk om bij Het Kwartier binnen te lopen voor een zakje ‘Kwartier – koekjes.

Kringloopwinkel Bij Nico Boven (Lekkerkerk)

Bij de Lekkerkerkse kringloopwinkel Bij Nico Boven gaan we in de week van 20 t/m 25 september elke dag een item op facebook veilen. Op dit item mag je de hele dag bieden. Om 18.00 uur sluit de veiling en is de gene met het hoogste geboden bedrag de winnaar van het item. De gehele opbrengst van de veilingen gaat naar Stichting Ambulancewens!

Lunchen Bij Springer (Schoonhoven)

Lunchen bij Springer in Schoonhoven gaat in de actieweek zelfgemaakte en gewonnen ingepakte kaarsjes verkopená €3,50. Dit hebben wij eerder gedaan in de coronatijd en dat was een groot succes. Inmiddels hebben we al vele kop en schotels verzameld en heeft onze deelnemers Maartje zelfs de rommelmarkt ervoor afgestruind. De opbrengst komt ten goede aan Stichting Ambulancewens!

Buurtkamer Parkrand (Krimpen aan den IJssel)

In de Goede Doelen Week gaan we in de Buurtkamer Parkrand te Krimpen aan den IJssel bakken bakken en verkopen!

Café en Suite (Bergambacht)

Café en Suite in Bergambacht komt met een zeer lekkere actie: zakjes zelfgebakken en tongstrelende stroopwafel-boterkoek voor 2,50 euro.

De Schatkamer (Lekkerkerk)

Ons Schatkamer in Lekkerkerk De Schatkamer door de deelnemers geschilderde bloempotjes met een stekje van een pannenkoekenplant voor 5 euro. Deelnemers hebben formulier mee naar huis om te verkopen en de juffen van school kunnen ook kopen. De voorraad is beperkt!

Huisraadplein (Lekkerkerk)

Bij Huisraadplein in Lekkerkerk – dé uur tussen artikelen- kuntwinkel van maandag 20 tot en met vrijdag 25 10,00 en 15,00 uw statiegeldflessen kwijt. De opbrengst komt ten goede aan de actie voor ambulances. Ook stellen we onze fooienpot beschikbaar voor het goede doel. Doe je mee?!

Buurtkamer Prinsessenpark (Krimpen aan den IJssel)

In de Buurtkamer Prinsessenpark in Krimpen aan den IJssel proberen we geld in te zamelen voor het goede doel door van elke uitgegeven maaltijd 50 cent in de fooienpot te stoppen. Ook vragen we onze gasten in de actieweek 0,25 cent voor taart en cake. De gehele opbrengst gaat naar de actie. Hebben jullie allemaal mee gedaan?!!

Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen (Bergambacht)

In Pannenkoekenrestaurant Onder de Molen gaan we proberen zoveel mogelijk binnen te halen in de actieweek. De volledige inhoud van die fooienpot komt ten goede aan Stichting Ambulancewens.

Lunchroom De Heerlijkheid van Ouderkerk

De Heerlijkheid van Ouderkerk komt in deze actieweek met een superleuke aanbieding: een zakje brownies/blondies met een theezakje van smaak naar keuze voor 6 euro. Doe je mee?! In dat geval heeft u niet alleen heerlijke lekkernijen in uw bezit maar helpt u ook mee aan een geslaagde actie voor Stichting Ambulancewens!

Zorgcentrum De Breeje Hendrick (Lekkerkerk)

Ons team in Zorgcentrum De Breeje Hendrick gaat van maandag 20 tot en met vrijdag 25 september snoep verkopen bij de receptie. U heeft al wat lekkers voor 50 cent. Natuurlijk gaat de opbrengst naar het goede doel!

Stal Brand (Lekkerkerk)

Wij verkopen de mooiste schilderijen voor slechts 5 euro per stuk. Het gaat om originele meesterwerken van onze eigen deelnemers! Wilt u een uniek exemplaar in uw bezit krijgen, laat dan een bericht achter op deze facebookpagina. Ook kunt u bij Stal Brand uw lege statiegeldflessen inleveren in de actieweek!

QuaWonen (Bergambacht)

Speciaal voor de actie maken en verkopen wij leuke kaneelbroden! Een kaneelbrood in een aluminium schaal kost 5 euro, een verlies, verpakte 4 euro. Bestellingen kunnen worden gemaild naar dagbesteding@quawonen.nl . Ophalen kan volgens afspraak op ons adres Hof ter Berge 25 in Bergambacht.

De Crimpenaar (Krimpen aan den IJssel)

Het team van De Crimpenaar gaat koekjes en taarten verkopen voor het goede doel! De kosten € 2 per zakje. €1,50 daarvan doneren wij aan Stichting Ambulancewens. Een bastognetaart met lemon curd kost €4,95. Daarvan gaat €3,95 naar de actie! Ook schenken we onze fooienpot aan het goede doel! Helpen jullie mee?! We zien je in De Crimpenaar!

Aan Tafel Geerestein

Wij gaan voor het goede doel auto’s naast Geerestein! En dat doen we natuurlijk netjes én met een hele grote glimlach voor maar 6 euro! De volledige opbrengst gaat naar Stichting Ambulancewens. U kunt bij ons terecht van maandag 20 tot en met vrijdag 25 september van 14.00 uur tot 16.00 uur. Reserveren is niet nodig, op uw beurt wachten misschien wel!